info@tormak.org.tr T: +90 212 485 52 30

İŞYERİ ALIM SATIM HAKKINDA

ORTAKLIK HİSSE DEVİR PROSEDÜRÜMÜZ
1. İşyerini satacak olan ortaklarımız sahibi oldukları işyerinin o yıla ait emlak vergilerini Başakşehir belediyesine ödeyerek belediyeden temiz kağıdı alacaklardır.
2. İşyerini devir alacak kişi ve mevcut ortağımız site yönetimine gelerek matbu olarak hazır olan hisse devri dilekçelerini imzalayacaklar, İ.O.S.B. Başkanlığına verilmek üzere Tapu Devir Uygunluk Belgesini alacaklardır.                                                                                                                                                          3. Site Yönetiminden alınan Tapu Devir Uygunluk Belgesi ile İ.O.S.B. Başkalığına başvurarak gerekli belge alınacaktır.
4. Başakşehir Tapu Müdürlüğüne giderek satış işlemi gerçekleştirilecek, alınan yeni tapunun fotokopisi sitemiz yönetimine ibraz edilecektir.
5. Site yönetim kurulu üyelik devir kararı alacaktır.

Alıcıdan İstenen Evraklar;
1- İkametgah,
2- Nüfus Cüzdan Sureti,
3- 3 Adet Vesikalık Resim,
4- Kimlik Fotokopisi,

Anonim Şirketlerden İstenen Evraklar;
1- Yönetim Kurulu Kararı (Noter Onaylı),
2- Kuruluş Gazetesi,
3- Yönetim Kurulu Seçim Gazetesi,
4- İmza Sirküleri,

Limited Şirketlerden İstenen Evraklar;
1- Ortaklar Kurulu Kararı (Noter Onaylı),
2- Kuruluş Gazetesi,
3- İmza Sirküleri,